Subject: Akti juurdepääsupiirang
From: Merlin Jõulu <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 16:09:07 +0300

Tere

Pöördun Teie poole Tervise Arengu Instituudist. Meie asutus sõlmib
töövõtulepinguid füüsiliste isikutega, kes osutavad asutusele teenuseid ja
saavad selle eest tasu. Füüsiliste isikute töövõtulepingutele määrame
juurdepääsupiirangu Avaliku teabe seaduse § 35 lg 1 p 12 alusel. Töö
üleandmise kohta vormistame füüsilise isikuga tööde
üleandmise-vastuvõtmise akti, mis sisaldab töö üleandja (füüsilise isiku)
nime, maksmisele kuuluvat summat ja füüsilise isiku arveldusarve numbrit.
Kas sellisele tööde üleandmise-vastuvõtmise aktile peaks kehtestama
juurdepääsupiirangu? Kui jah, siis kas sama mis vastavale
töövõtulepingule?

Lugupidamisega

Merlin Jõulu

üldosakonna juhataja

tel 5788 0744

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.tai.ee/et> Tervise Arengu Instituut
Jälgi meid <https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut>  Facebookis